05 - Dark world

Dostal si sa do Geopolisu - temného pochmúrneho mesta, plného príšer, divokých zvierat, monštier, a preživšími malými skupinkami gangov, kolektorov a zvláštnych pološialených individuálov, ktorý z rôznych dôvodov sa rozhodli navštíviť toto mesto.
 

Mnohé monštrá, najmä draci, sú nad tvoje sily. Preto sa prevažne zakrádaš nepozorovane mestom - či už metrom, nadzemkou, alebo cez ruiny budov zo stanice lanovky. Tvoja cesta vedie do centra, do výškovej budovy.

 

Výšková budova je bývalé centrum rozvoja. Sídlilo v ňom mnoho firiem, výskumných a magických ústavov. Na to, aby si sa k nej dostal, musíš prejsť námestím. Keď vstúpiš na námestie, uvidíš, že spoza jednej budovy výstupy obrovský behemoth, ktorý sa ide napiť do fontány v strede námestia. Je to obrovské chlpaté monštrum s reťazami okolo krku a končatín - behemoth bol totiž atrakciou v neďalekej Zoo. Nechránený a príliš dobre viditeľný stojíte neďaleko od neho. Pri malej pyramíde blízko vás sa zrazu objaví tajomná postava, ktorá na vás máva, aby ste šli za ňou. Nasledujete ju do skrytých dverí na pyramíde, ktoré vedú do technického tunela pod námestím.
 

Postava sa odhalí - je to trpasličia žena. Volá sa Adavella - agentka z frakcie Solidare. Ukáže sa, že to ona ťa sledovala celú cestu až sem.

 

Ak máš v skupine Carilla, začne sa jej vypytovať, ako sa majú členovia senátu. Očividne sa poznajú, a majú za sebou nie príliš priateľskú minulosť.

Solaris sa zasa poteší, že to nie je mág, a začne sa radovať, ako rada by navštívila Solidare.
 

Adavella vám vysvetlí, že vás sleduje od času, kedy videla na oblohe tvoju loď. Kým stihla prísť na miesto dopadu, bol si však už preč. Netrvalo jej dlho vyriešiť, že tvoja cesta vedie k tajomnému svetlu. Vysvetlí ti, že Solidare má veľký záujem sa s tebou stretnúť. Carillo s nápadom výrazne nesúhlasí. Solaris ide vyskočiť z kože, aby si ponuku prijal. Tak či tak, tvoja úloha je teraz iná - dostať sa k zdroju svetla. 
 

Do budovy sa viete dostať vonkajškom, ak sa dokážete zakrádať (dostatočný stealth) a vyhnúť sa Behemotovi (je to jedno z najsilnejších monštier v hre). Do budovy sa dá dostať aj cez technický tunel, na konci však sú zamknuté dvere, ktorých mechanizmus funguje na magickom zámku. Solaris so zámkom pomôže, Carillo nemá šajnu o čo sa jedná. Treba mať dostatočnú mechaniku a mágiu.
 

Tak či tak sa dostanete do budovy.
 

Budovu obsadili ghúlovia - nemŕtvi. Na horné poschodie vedie dlhá cesta. Cestou natrafíte okrem protivníkov na kopu pascí - niekto si dal veľkú námahu, aby sa k nemu nikto nedostal. V jednom momente musíte preliezť cez žeriav, ktorý sa takmer dotýka budovy, aby ste obišli zátarasy. Keď sa dostanete k posledným dverám, vedúcim na podkrovie, spustíš pascu, ktorá vás oslepí.

Všetci upadnete do bezvedomia...