09A - Hoppipol

Na najzápadnejšej odľahlej časti púšte Godra je opustené bývalé orkské mesto Hoppipol.


Pred mestom stojí stráž ktorá ťa nechce pustiť do vnútra. Potrebuješ vraj povolenie od Angely, ktorá dala rozkaz mesto uzavrieť. Mesto je vraj izolované, pretože sa v ňom nachádza zlo, ktoré sa nemôže dostať von.
 

Máš dve možnosti, ako situáciu vyriešiť. Treba nájsť Angelu, ktorá vraj šla do malej dediny neďaleko Hoppipole, aby zabezpečila mechaniku, ktorú pátrači v dedine zabezpečili.
 

Druhá možnosť je stráž zabiť, a vtrhnúť dnu… rátaj ale s tým, že si znepriatelíš celý Originguard.

Keď sa dostaneš k dedine, v ktorej je údajne Angela, zastaví ťa dieťa, ktoré sa ťa začne vypytovať na rôzne veci. Otázky sú nudné a zdĺhavé. Po chvíli pochopíš, že dieťa sa ťa snaží za každú cenu zdržať. Ak máš vysokú charizmu, dokážeš dieťa presvedčiť, aby ti prezradilo, o čo ide. Dieťa ti povie, že ho poslala Angela, aby vás zdržala. Niečo tu nesedí.

V dedine sú dedinčania zjavne z teba vystrašený. Angelu nájdeš v stodole, ktorá sedí na plachte, ktorá niečo veľké zakrýva. Keď sa na to spýtaš, Angela ti odpovie, že to bol problém, kvôli ktorému prišla, a že ten problém je už vyriešený. No to jej tak isto veríš...


Angela vie o tvojej reputácii - bude k tebe pristupovať podľa toho, či si pomáhal Sea’Elovi “čistiť” osady Originguardu od mechaniky, alebo si naopak osadníkov ochraňoval a pomáhal im mechaniku skryť.
Ak si plnil Sea’Elove úlohy, Angela sa s tebou nebude rozprávať. Musíš sa s ňou pobiť, a až keď jej značne uberieš život, môžeš odhaliť, čo sa pod plachtou skrýva.
Ak si ochraňoval mechanizmy osadníkov, Angela ti plachtu odkryje sama.

Pod plachtou sa skrýva parný kombajn.

Angela ti vysvetlí, že jej otec je príliš posadnutý honbou proti čomukoľvek mechanickému. Lenže vrátiť sa do doby kamennej je pre obyvateľov náročné a nepredstaviteľné. Osadníci sa začínajú búriť. Angela sa preto rozhodla, že Sea’El by mal byť zosadený.
Keď si od Angely vypýtaš povolenie do Hoppipole, hádaj čo - až keď sa postaráš o jej úlohu.

Jej úloha je rozvetvenejšia, stačí ti ale splniť prvú časť - vykradnúť sklad bojového arzenálu, ktorý Sea’El schováva v jednom hangári. Angela je pod drobnohľadom, nemôže si dovoliť byť prítomná pri akcii. Carillo bude zásadne proti, ak ho máš v partii, ale teoreticky sa dá presvedčiť. Na akciu ti Angela poskytne jej pravú ruku - foxlinga Jónsiho, špecialistu na zámky a zakrádanie. Jónsi po splnení úlohy môže byť tvoj spoločník natrvalo.



Samozrejme Sea’Elovi môžeš Angelin úmysel prezradiť. Sea’El ti dá za úlohu tváriť sa, že jeho dcére pomáhaš, aby si zistil viac o jej plánoch - poskytne ti drobný málo nebezpečný arzenál, ktorý akože “ukradneš”, aby si si získal Angelinu dôveru.

Pre širší obraz o možnostiach a osude Sea’Ela a jeho dcér si pozri Originguard Quest.

Po úspešnej lúpeži ti Angela dá povolenie vstúpiť do mesta. Pozor - všetko, čo v meste uvidíš, musí ostať medzi vami.

V Hoppipole sa nachádzajú rôzne parné stroje, väčšina z nich sú vojenské stroje. Pochopíš, že Angela sa snaží nazbierať vojenskú silu, aby sa postavila Sea’Elovi.
Potom už nie je problém nájsť dom, v ktorom nájdeš šifrovací kľúč.
 

Poďme nájsť ďalší...